گروه خانواده محصولات شوینده های ویژه دستگاه های شستشوی ماشینی

سوپرواش

چربی‌گیرهای پاششی یکی از اجزای اصلی سیستم‌های شستشوی ماشینی هستند که برای تمیز کردن قطعات مختلف صنعتی از آلودگی‌ها و چربی‌ها استفاده می‌شوند. این سیستم‌ها به خصوص در صنایع خودروسازی، هوافضا، الکترونیک و فلزی کاربرد گسترده‌ای دارند و با استفاده از محلول‌های شیمیایی و فشار بالا، کارایی و دقت بالایی را ارائه می‌دهند.

مکانیزم عملکرد:

این چربیگیر ها به کمک سیستم پاششی توسط نازل های مخصوص با فشار بالا روی سطح قطعات پاشیده شده تا چربی ها و آلودگی ها را حل کرده و از روی سطح قطعه جداکند. بعد از سپری شدن زمان نهایی فرآیند های آبکشی و خشک شدن قطعات صورت می گیرد تا قطعات برای مراحل بعدی آماده شوند.

مزایا و چالش ها:

از مزایای مهم این محصولات می توان به کارایی بالاتر این سیستم ها نسبت به سیستم غوطه وری، در تمیز کردن سریع و موثر تر قطعات با توجه به استفاده از فشار بالا و عوامل با قدرت نفوذ بالا اشاره کرد. از طرفی، پاشش محلول با فشار بالا امکان دسترسی به تمامی زوایای پیچیده و نقاط غیر قابل دسترسی قطعات را فراهم می‌کند. با توجه به یکنواخت بودن و یکپارچه بودن فرآیند شستشو، این سیستم‌ها به صورت خودکار عمل می‌کنند و به کاهش سختی های کار توسط اپراتورها کمک شایانی می کنند.

 

از طرفی، در برخی از محصولات، قیمت بالاتر تهیه مواد شوینده، کف بسیار زیاد در حین انجام شستشو، نیاز به آبکشی بسیار دقیق، آسیب به قطعات حساس و سیاهی و خوردگی در آن ها و عمر استفاده پایین محلول ها چالش آفرین می باشد.

 

شرکت پوشش گستر شیمی، با توجه به نیاز ها و معضلات موجود در این راستا و درخواست مشتریان به خصوص در حوزه شوینده های ویژه دستگاه های ماشینی، اقدام به تولید خانواده محصولات انحصاری برای این دستگاه ها تحت سوپرواش نمود.

 

سوپرواش، به صورت تخصصی جهت استفاده در دستگاه های شستشوی ماشینی طراحی و ساخته شده است. مهم ترین ویژگی سوپرواش، امکان عدم آبکشی قطعات در انتهای پروسه شستشو، با توجه به کف کنترل شده و حلال های دوست دار محیط زیست با نرخ تبخیر مناسب می باشد. همچنین، با به کار گیری مواد اولیه به روز و با کارایی های بیشتر، عملکرد مناسب تری را در عین حفظ قیمت و بدون هیچ گونه آثار جانبی و خوردگی برروی قطعات ارائه می دهیم. در بخش ذیل، به معرفی انواع محصولات خانواده سوپرواش پرداخته شده است که بر اساس نوع و سیستم دستگاه، جنس زیرآیند فلزی مورد شستشو و مقدار آلودگی سطحی تقسیم بندی شده اند . در صورت نیاز به توضیحات و راهنمایی در خرید محصول مناسب خود، با کارشناسان فنی و فروش ما از طریق قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.