گروه خانواده محصولات چربی گیر فسفاته

چربیگیر فسفاته

چربیگیر فسفاته به گروهی از محصولات در فرآیند آماده‌سازی سطوح فلزی اطلاق می شود که عملیات چربی گیری و فسفاته کاری را به صورت همزمان و در یک مرحله انجام می دهند. این فرآیند باعث می‌شود که سطح فلز تمیز، فعال و آماده برای اعمال پوشش‌های بعدی مانند رنگ، پوشش‌های پودری یا پوشش‌های حفاظتی شود.

مزایا و چالش های موجود در استفاده از چربی گیر فسفاته همزمان:

کاهش دمای لازم برای عملکرد سامانه

 

در کنار مزایای فوق وجود برخی از چالش ها مانند نحوه کنترل پارامتر های فرآیندی (مانند دما، pH و غلظت محلول) و پساب های خروجی در برخی از سیستم ها با چالش همراه استو عدم تنظیم مناسب نسبت چربیگیر و فسفاته باعث بروز برخی اشکالات در حین کار با این سیستم شده است.

شرکت پوشش گستر شیمی، با توجه به مشکلات و چالش های موجود اقدام به تولید خانواده محصولات چربیگیر فسفاته توام آهن با هدف تکامل و بهبود سیستم های چربیگیر-فسفاته در آماده سازی قبل از رنگ در صنایع خودروسازی، لوازم خانگی، صنعت برق، مخابرات، نفت و گاز، ساختمانی و سایر صنایع درگیر با این فرآیند نمود. این بهبود شامل مزایای رقابتی مهمی نسبت به محصولات رایج در بازار هستند که برخی از آن ها در زیر آورده شده است:

شرکت پوشش گستر شیمی، مفتخر به تولید و عرضه محصول انحصاری چربیگیر فسفاته توام تامپونه آهن با فرمولاسیونی منحصر به فرد و از سال 1376 می باشد که در کنار مشاوره های عوامل فنی، توانسته است رضایت مصرف کنندگان صنایع مختلف در سالیان اخیر را جلب نماید. در بخش ذیل، به معرفی انواع محصولات خانواده چربیگیر فسفاته توام آهن پرداخته شده است. در صورت نیاز به توضیحات و راهنمایی در خرید محصول مناسب خود، با کارشناسان فنی و فروش ما از طریق قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.